YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

13 Mart 2011

THE BODY WORLDS HARİKAYDI :))


Geldiği gibi gitmek istedim nasip olmadı, ocağa kadar uzatıldı yine gidemedim sonra da konuyu kapattım bitti diye. Ama geçenlerde internette gezinirken 27 marta kadar uzadığını duyunca bu sefer kayıtsız kalamadım. benim gibi sergiye gidemediği için üzülen arkadaşım ilknurla beraber gittik ve hiç aklımda olmamasına rağmen büyük oğlum furkan da bizimle geldi.
Çocukluğumdan beri insan vücudunun işleyişi çok dikkatimi çekmiştir doktor da olamayınca bu sergiden başka bunları görebileceğim bir yer kalmamış oldu:) o kadar harika bir sergi ki hala fırsat varken gitmenizi şiddetle tavsiye ediyorum. içeride fotoğraf çekilmiyordu o yüzden sadece kapı önü fotoğraflarımız var.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...