YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

2 Aralık 2009

BAYRAM

Bayramınızı kutlamadan geçti bayram. Sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum.
Kadıköy'deki salı pazarından çok önceden bulduğum ve ne yapacağımı bilemediğim likralı ve kendinden fırfırlı bu kumaştan bir bluz diktim.

altına 6-7 sene önce diktiğim ve bıkmadan giydiğim deri eteğimi giydim.

bu çantayı ve botları nasıl aldım hala inanamıyorum. 10 sene önce bana biri böyle şeyler giyeceğimi söylese asla inanmazdım. Örtü de Bursa da bir mağazadan...

bunlar da annemin bayram tatlıları...

canım oğullarım da benim diktiğim ceketleri giydiler bu bayram.Onlara bişeyler dikmek öyle güzel bir duygu ki.

bayramda domuz gribi tehlikesine inat herkesin elini öptük sarıldık.Umarım sizin de bayramınız dolu dolu geçmiştir.

6 yorum:

rumeysa dedi ki...

valla bana da deseler serap abla bunları giyecek ben de inanmazdım ama çok yakışmış:) ellerine sağlık bluz da, yusufun ceketi de çok güzel olmuş, furkanınkini zaten görmüş, beğenmiştik :)

Unknown dedi ki...

teşekkürler rümeysa. yaşlanıyoruz işte bişeyler de değişiyor :((

nevbahar01 dedi ki...

CANIMCIĞIM GEÇMİŞ BAYRAMINI TEBRİK EDERİM. ÇANTANA VE AYAKKABINA VE DE BAŞÖRTÜNE BAYILDIM. CİDDEN DEĞİŞİYORSUN SEN YAW:))) EEE DİKİŞ BİLİNCE MODAYI TAKİP ETMEK KAÇINILMAZ OLUYOR. BULÜZÜN DE ÇOK GÜZEL ONU DA ÇOK BEĞENDİM. HEPSİNİ GÜLE GÜLE GİYİN. TATLILAR DA İŞTAH AÇICIYDI:)) AFİYET OLMUŞTUR UMARIM. ÖPÜLDÜN KOCUMAN...

Unknown dedi ki...

teşekkürler nevbahar güzel sözlerin için

hilal dedi ki...

Maşallah ya paşalar ne kadar da büyümüş,Yusuf bize geldiğinde daha annesinin ellerinden tutuna tutuna zorla yürüyodu:) Ceketlerine bayıldım,çok yakışmış,güle güle giysinler...Ayrıca,botların çantan ve eşarp seçimin çok isabetli olmuş:))Sende güle güle giy:)))

Unknown dedi ki...

sağolasın hilal bu yorumları okuması çok zevkli oluyor :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...