YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

5 Haziran 2010

ARTIK YÜZ KİŞİYİZ :))


13 Ağustos 2009 da merhaba dediğimde ve turkuazeşarp-didem ve antigone bana ses verdiklerinde çok şaşırmıştım. nasıl buluyordu insanlar bu koskoca denizde birbirlerini diye düşünüyordum. şimdi biliyorum nasıl bulduğumuzu, nasıl tanışmadığımız halde aramızda bir bağ oluştuğunu...hepinize teşekkür ediyorum beni izlediğiniz ve yorum yazarak yalnız olmadığımı hissettirdiğiniz için. önümüzdeki günlerde yüz kişinin şerefine bir çekiliş yapmak istiyorum ama ne hediye etsem? tavsiyelerinizi bekliyorum...

10 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

canım, iyi ki gelmişsin aramıza, iyi ki varsın ;D daha nice yüz izleyicilere inşallah..
bu arada hediye için ben kendi yaptığın birşeyleri vermeni önerebilirim. ufak-tefek birşeyler de olsa senin elinden çıktığı için kıymeti tartışılmaz. hem zaten biz el emeklerimizi paylaşmak için burada değil miyiz?

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim güzel sözlerin için evet kendi el emeğim en iyisi olacak :))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

nice 100 lere cnm

Modavesaire dedi ki...

evet serap ben de diyorum kendi kendime, bu insanlar beni nasıl buldu diyee:)) güzel bi dünyaymış blog dünyası.. arkadaşlar edinmek, pylaşmak çok hoş. ben de inşlh 100. kişiye ulaşırım bunun için çok çalışmam lazım ama :))
kendi yaptığın bikaç ürün, bi parfüm olabilir( ben 100. izleyicime böyle bi hediye ayarlamayı düşünüyorum açıkçası :))
sevgiler canm

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

artık 105:)

bahar yorgun dedi ki...

nice nice 100lere inşallah canım

Unknown dedi ki...

pembe esinti, burcu, my make up story ve bahar çok teşekkürler yorumlarınız için

çiğdem dedi ki...

serapçığım, hayırlı olsun .kalabalık olmuş burası, ne güzellll...

Unknown dedi ki...

çiğdem teşekkür ederim seni beklerim her zaman :))

yenigelinceyizi dedi ki...

sen yorum istiyorsan bende sana yazarım bloğunda yeni tanıştım ve 108 olduk herşey çok güzel marifetli hanım(maşallah)
sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...