YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

4 Kasım 2010

PLANLANAN DİKİŞLER

Burada bahsettiğim zara eteği diktim ama paylaşamadan ikincisini dikmeye başlıyorum.İlk etek ince bir kumaştandı, ancak yazın giyilebilir ama bu kumaş kışlık bir etek için çok uygun oldu. Kendinden kabarık bir dokusu var biraz da parlaklık içi de astarlanınca güzel bir etek olacak inşallah. Kumaşın bir uzaktan bir yakından fotoğrafı aşağıda.


bu kumaşı da cumartesi pazarında gördüm eskiden ne çok vardı bu desenden kazaklar. ben bu kumaştan kısa kollu maksi elbise yapmak istiyorum. Bakalım neye benzeyecek :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

merakla bekliyorum cnm :)

Modavesaire dedi ki...

aaa. o geyikli trikoyaa bayılddım burda bulsam hemen alırdıım valla:((

gez gör arpacık dedi ki...

Hangi semt cumartesi pazarı acaba? Bir de merak ettim arkadaşım sadece kendine mi yoksa dışarıya da dikiyor musun? Öğreneceğim yok şu dikişi herhalde..Müşteri olayım bari..

Unknown dedi ki...

lila hand craft, bakırköy cumartesi pazarından aldım. müşterim olabilirsin tabi bana biravucgunes@hotmail.com dan mail atabilirsin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...