YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

21 Nisan 2011

YUSUF'UN PANTOLONU BİTTİ VE YENİ PROJELER

İşte Yusuf ve yeni pantolonu :)Bir günde bitecek kadar basit...koyu renk kısımından arka ceplerine lastik kısmına ve paçasına kullandım, beğendiniz mi?


kendime de burdanın 2008 ağustos sayısından bu modeli dikiyorum. zara etekten kalan kocaman parçadan bir de pantolon çıktı ama bel bandı için yetmedi ben de ona benzeyen bir kumaştan yapacağım,

üzerine de bu matematik defterinden bir gömlek dikmek istiyorum. Artık dikişe başladım beni durdurabilene aşk olsun !!

4 yorum:

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

hadi bakalım bekliyorum yeni projeleri...

havva dedi ki...

MaşaAllah diyorum

muko dedi ki...

eline sağlık harika olmuş güle güle giysin paşa


sevgilerr

Unknown dedi ki...

sevgi, havva ve muko teşekkür ediyorum hepinize

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...