YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

25 Ekim 2011

BEBEK ELBİSESİ VE HIRKASINDA SON DURUM

Öncelikle çok zor günler geçirdiğimiz bu günlerde, hepimizin bir imtihandan geçtiğimizi unutmamamız , herkesin konuşurken , birilerini suçlarken dikkat etmesi gerekiyor diye düşünüyorum. Şehit haberleri herkes gibi beni de çok üzdü, bu kadar genç insanı kaybetmek içler acısı bir durum ve ne yazık ki sorunun çözümüne katkısı da olmuyor. işte böyle olunca sadece "vatan sağolsun" demek asılı kalıyor havada. Umarım bu sorun iki kardeş halk birbirine düşman olmadan birliktelikle çözümlenir. Van'daki depremin bu olayın hemen arkasından gelmesi sanki bir şeyler anlatıyor bize, bu dünyanın geçici olduğunu bu kısa hayatın düşmanlıkla, kan dökmekle geçirilmemesi gerektiğini...Aslında yazacak, konuşacak çok şey var. ama işin özü şu ki herkes van'daki kardeşlerimize yardım etmeyi istediği gibi isterse doğudaki büyük sorunun çözülmesini işte o zaman bizi aydınlık günler bekleyecek.... Bu aralar blogumu da çok ihmal ettim. Okul tahminimden daha çok vaktimi alıyor, okumam gereken bir sürü kitap, seyretmem gereken yığınla film var. Ama şikayet etmiyorum bir sürü yeni şey öğreniyorum, iştahla okuyorum kitapları ve dersleri 17 yaşımda dinlediğimden daha can kulağıyla dinliyorum. Her şey de bir hayır vardır buna bütün kalbimle inanıyorum. Tabi durum böyle olunca ilk terk edilen şey hobiler oluyor :) dikiş dikmek için çok az zaman bulabiliyorum. Geçen hafta teyzemin bebeği için aldığımız ipten annem bir hırka ördü ben de biraz önce bir jile biçtim. Durum fotoğraftaki gibi, inşallah yarın bitirmeye çalışacağım, bitirince burada paylaşırım inşallah.

3 yorum:

nnn dedi ki...

hırka ve elbisenin renk uyumu çok güzel!

Setr-i Nisa dedi ki...

merhaba:)
çok cici görünüyor,
yine hoş bişey çıkmış ortaya belli:)

pastaguvercini dedi ki...

elbiseyi çok merak ettim,eminim çok güzel olacaktır.bu arda ben yeni takipçinim,bloğun çok güzel,bende seni görmek isterim bloğumda,sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...