YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

20 Ocak 2013

TEYZE OLDUM, YİĞENİMİN MEVLÜT KIYAFETİNİ DİKTİM

Aylar, yıllar sonra tekrar buradayım. Bu sene okuldan başka hiçbir şey düşünemeyecek durumdayız. küçük oğlum birinci sınıfta ilgilenmek lazım, büyük oğlum orta birde o da ilgi istiyor, ben son sınıftayım bitirme teziyle uğraşıyorum. olan evdeki boynu bükük dikiş makinesine ve kumaşlara oluyor. buraya yazmadığım zamanlardaki en önemi olayımız yiğenimin dünyaya gelmesiydi, teyzelik denen o sıcacık duyguyu tattım ama çok özlüyorum uzakta olduğu için. yiğenim Ali'ye mevlüdünde giymesi için bir kıyafet diktim ama kalıp bulmakta çok zorlandım. çünkü hiçbir burda kalıbında 62 cm'den küçük bebek için kalıp yok. ben de 50 cm lik oyuncak bebekler için verdiği kalıpları değiştirip bir tulum, bir de gömlek diktim. fikir B&G mağazasından. tık tık
bakmayın fotoğrafta kocaman gözüktüğüne bunu giydiğinde boyu henüz 52-53 cm kadardı :) yorumlarınızı çok özledim, ben buralardayken blogumu takibe alıp beni izlemeye başlayan tüm takipçilerime de hoşgeldiniz diyorum. beni yorumsuz bırakmayın.

7 yorum:

kardelen dedi ki...

ne güzel bir duygudur hem teyze olup hemde ona mevlüt kıyafeti dikmek sizde hoşgeldiniz:)

Unknown dedi ki...

allah analı babalı büyütsün ellerinize sağlık:)

havva dedi ki...

Allah uzun ömür versin.

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

hey maşallah delikanlıya bakın :) Allah analı babalı güzel ömürler versin sizin de elleriniz dert görmesin :)

Unknown dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün. http://akaree.blogspot.com/ bloğuma beklerim

X madame dedi ki...

maşallah ne kadarda yakışıklı olmuş :) Allah analı babalı büyütsün cicilerine bayıldım...

Unknown dedi ki...

oy oy oy maşallah bu delikanlıya.ben yorum şimdi yapıyorum ama beyfendi kocaman olmuştur Allah analı babalı büyütsün..kıyafete gelince gerçekten çok hoş olmuş ne güzel durmuş üzerinde.ellerine sağlık :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...