YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

25 Mart 2014

VE BURADAYIM...

İsterseniz sondan başlayalım, en son bloga düzenli yazdığımda okulumu bitirmeye çalışıyordum. son senenin yükü oldukça ağırdı özellikle tezin yazılması ve uygulaması beni çok yordu. O dönemde dikiş de dahil olmak üzere bir sürü güzel şeyden vazgeçtim. Ama sonunda 1996 da başladığım okulu 2013 yılında bitirdim. Çok tuhaf duygular içindeydim o gün, elimden alınan 13 yıl geri verilmemişti ama alnımın teriyle kazandığım okulumu da yarım bırakmamıştım. Sırf çocuklarım buna şahit olsun diye mezuniyet törenine bile katıldım. istedim ki onlar da doğru bildiklerinin ardından gitsinler, sabretsinler pes etmesinler. daha sonra uzun ve güzel bir yaz tatili geldi. Hem Bursa'ya hem Erzincan'a hem de Antalya'ya gittik. Büyüklerimizin ellerinden öptük, akrabalarımızla hasret giderdik. Çocuklarımız insanlarla dolu bir tatil geçirdi çok şükür. sonbaharda okullar başladığında ismek'in modelistlik kursuna yazıldım. Gittiğim her gün ne kadar geç kalmışım diyerek hayıflandım. o kadar çok şey öğrendim ve öğreniyorum ki dikişle ilgilenen herkese tavsiye ediyorum. Kursta öğrendiklerim ile de yazacağım bundan sonra inşallah. ve en güzel haberi sona sakladım. üçüncü meleğimiz yolda ve kavuşmamıza az kaldı. doğacak kızımız ve tüm çocuklar için hayır dualarınızı eksik etmeyiniz Bundan sonraki postlarda ayrıyken diktiklerim olacak inşallah. Buralarda olmadığım süreçte bile beni yalnız bırakmayan tüm takipçilerime teşekkürü bir borç bilirim iyi ki varsınız.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Seni çok iyi anlayanlardan biri oldugumu duşnuyorum. O yüzden de takdirlerim her anlamda yüreğimden geliyor. Görüşemesek de kalplerin bir olduğunu hissedıiyorum. Nasip olursa ben de haziran da mezun olacağım ve 5 numarayı kucağımıza alacağız inş. Selam ve dua ile...
Şükran

ANTİGONE dedi ki...

mezuniyetin hayırlı olsun. bebeğine de sağlıkla kavuşman dileğiyle. sevgiler...

Adsız dedi ki...

Mezuniyetiniz ve bebeğiniz hayırlı olsun.bende bu yaz 14 seneden sonra diplomalı alacağım ınş.her şeyde mutlak bir hayır vardır.paylasimlarinizi heyecanla bekliyorum aeo

sadecenaciye dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun sizi anlıyorum ablamda aynı durumda idi ve mezun oldu şükür atandıda
sizide sabrınızdan dolayı tebrik ederim rabbim mükafatını kat kat versin inşallah
3. ye de sağ salim hayırlısı ile kavuşmanız duası ile....

Adsız dedi ki...

Maasallah Allah azminizi daimi etsin tebrikler bebek içinde mezuniyet içinde :)

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun
havva

Neslihaneryuksel dedi ki...

Oğullarıma gömlek dikmek isterken size rastladım,çok da memnun oldun.Benim bloguma da buyrun gelin,sevgiler..))

Unknown dedi ki...

şükrancım çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, yavrunuza kavuşmayı nasip etsin rabbim.

Unknown dedi ki...

antigone, beni yorumsuz bırakmayan arkadaşım teşekkür ederim.

sadecenaciye teşekkürler...

acemi tasarımcının portfolyosu teşekkür ederim.

havva teşekkürler

neslihan eryüksel hoşgeldiniz

sld dedi ki...

Mezuniyet de bebiş de hayırlı olsun. Geri dönüşünüze sevindim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...