YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

7 Ocak 2010

DERİ CEKET VE PANTOLON



Furkan'a diktiğim gri balıksırtı ceketin kalıbından bir de deri ceket biçtim. Kalıp normal kumaşlar için olduğundan kol kısmı kol oyuntusundan büyüktü. ben de bir terzi arkadaşımın tavsiyesiyle kolu daralttım. Makinem deriyi dikmediği için kalıp çıkardığım kağıtlarla diktim.Şimdi benim için en zor olan kısımlarında sıra ilik cep ve yaka. inşallah en kısa zamanda bitirip oğlumun üzerinde fotoğraflayacağım.

bu da altına dikmeyi düşündüğüm pantolonun kumaşı. biçildi dikilmeyi bekliyor :)

4 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

bitmiş halini görmek için sabırsızlanıyorum. ellerine sağlık ;))

bahar yorgun dedi ki...

bende pek bi merak ettim kolay gele...

Adsız dedi ki...

sa, sitenize nette gezerken rastladim ve azminizden dolayi tebrik ederim, Mevlamin verdigi kabiliyeti ve istidatlari yine onun razi olacagi sekilde kullanmayi nasib eylesin. Islerinizde basarilar temennisi ile...saygilarimla
sa

mine dedi ki...

Biçildiyse gerisi kolay:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...