YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

10 Ocak 2010

İLK MİMİM

sweethearteda beni mimlemiş. çok hecanlandım şimdi :) zaten çok geç fark ettim bari hemen başlayayım
1.ŞUAN OKUMAKTA OLDUĞUNUZ KİTAP VE KISACA KONUSU
yazarın odası / philip gourevitch

kitap truman capote, ernest hemingway, t.s eliot, jorge luis borges, rebecca west, graham greene, william faulkner, g.garcia marquez ve stephen king'in yazarlık deneyimleriyle ilgili röportajları kapsıyor. Nasıl bir ortamda yazmaktan hoşlanırlar,nerede ve ne zaman yazmaktan hoşlanırlar gibi sorular soruyor yazarlara. yeni başladığım için şimdilik bir yorum yazmak güç ama güzel bir kitaba benziyor..


2.EN SON ALDIĞINIZ KİTAP
korkma ben varım /murat menteş

Bu kitaba bayıldığımı söyleyebilirim, önceki kitabı dublörün dilemması'ndan bile güzel.


3.ŞİMDİYE KADAR ALDIĞINIZ KİTAPLAR İÇİNDE EN SEVDİĞİNİZ
tutunamayanlar/ oğuz atay

hayata bakış açımı değiştirdi diyebilirim bu kitap için. hala arada bakarım içinden çok beğendiğim kısımları okurum.


4.Bir türlü bitiremediğiniz ,bitirsenizde sizi illallah ettiren kitaplar
giovanni papini/çıldırının anaforunda

bir anı kitabı. bu tür anı kitaplarını çok severim ama bir türlü bitiremedim. o kadar başlamama rağmen aklımda tek kalan adamın motro sistemi çok gelişmiş bir şehirde işine gidiyor olması :)



5.Elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap ;
çavdar tarlasında çocuklar/j.d.salinger


eşim şiddetle tavsiye ediyor evde bulabilirsem okumaya başlayacağım.

ben de çatıkatını ve antigone u mimliyorum...

2 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

ilk fırsatta yazacağım canım, çok teşekkürler ;D

Bucanni dedi ki...

Canım en sevdiğim aktivitelerden birisidir kitap okumak. Tutunamayanları mutlaka okuyacağım. Teşekkürler paylaşım için.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...