YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

6 Ağustos 2010

KEMALİYE'DE GEZİLECEK YERLER 1 KARANLIK KANYON







Şuan bu postu İstanbul'a dönüş yolumuzda trende yazıyorum. Ayçiçeği tarlalarının, farklı şehirlerin içinden geçerek İstanbul'a doğru ilerliyoruz. Eğer zamanla ilgili bir probleminiz yoksa doğu ekspresini tavsiye ediyorum.
Kemaliye'de en beğendiğim yer karanlık kanyon oldu. Fırat nehrinin yanından kalkan teknelerle rüya gibi iki saat geçiriyorsunuz. Dünyanın 3.büyük kanyonu olan karanlık kanyon insanı kesinlikle büyülüyor. Gezi sırasında yaklaşık 200 fotoğraf çektim. Birkaç tanesini buraya koyuyorum.

3 yorum:

sena çeyiz dedi ki...

Rabbimin yaratma sanatı karşısında bakakalıyoruz. Çok güzel yerler...

Hoşçakalın...

Nedret dedi ki...

Bloguma hoşgeldiniz. Herzaman beklerim. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Bende eğinliyim. Başbağlar köyünden.. Siz neresindensiniz? Gittiğiniz yerleri çok beğendim (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...