YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

17 Ocak 2012

BİR ETEK DAHA BİTTİ AMA BU SEFER KIRMIZI:)





Üç kuruş fazla oldu kırmızı oldu:)önce bir buçuğa bir metre olan kumaşımı yandan diktim altına ve üstüne dikiş geçtim. sonra kapalı pile yaptım bunu büyük çıtçıtla kapattım baktım düzgün durmuyor diktim üstünden sonra da daha önceden diktiğim ve burada yayınladığım deri kemerle birlikte kullanmaya karar verdim, okulun ikinci dönemine kadar dikmeyi istediğim çok şey var burada buluşalım inşallah:)

4 yorum:

edibe @ edbdesigns dedi ki...

ellerine saglik, diktigin diger hersey gibi harika olmus... rengine bayildim!

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık.Kırmızı da kendini gösteriyor hani :)

nnn dedi ki...

eline sağlık. kemerle bir bütün olmuş, çok şık!

otuzundansonra dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel ,pileleri çok hoş olmuş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...