YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

3 Şubat 2012

YUSUF'A MONT DİKTİM


Yusuf'a anorak tarzı bir mont diktim ve sanırım 7-8 liraya maloldu :) üst kumaşını da astarlık kullandığım yünlü kumaşı da Bakırköy cumartesi pazarından aldım. aldığım kumaşların yarısını kullandım bir mont daha çıkar yani. cumartesi pazarında artan kumaş tezgahları da çok hoşuma gitti. bir şey almasam da gezmek istiyorum hep. göğüs kısmana küçük bir süs buldum, gri bir kurdele geçirdim, fermuarı da yere atılmış bir sürü fermuar içinden buldum. eskiden ribana arardım her yerde şimdi Bakırköy'de kumaş aldığım yerde mont kollarına koyulabilecek kumaşlar satılıyor haberiniz olsun. fotoğraf Bursa'da çekildi tatilimiz karlar içinde geçirdik çok şükür. umarım sizin de tatiliniz güzel geçiyordur. hafta başı yeni kumaşlar ve yeni projelerle burada olacağım inşallah :)

6 yorum:

suhuba dedi ki...

Ne güzel olmuş. Bayıldım. Ellerine sağlık. Cicilerini bekliyoruz. Biz dikiş sevenler hep bekleriz birbirimizi:)

Adsız dedi ki...

Bu monta bayıldım.Hazır gibi duruyor.Eline sağlık.İnşaallah ben de dikebilirim böyle montlar.

halime dedi ki...

süpersinnn:)))ellerine sağlık.

Büşra dedi ki...

eline sağlık, canım.
öptüm yusuf'u :)

handan dedi ki...

MAşallah! Hazır gibi duruyor,ellerinize sağlık..

Trendsum dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık.. Bu arada ben de blog dünyasına yeni katıldım bloguma göz atmak isterseniz beklerim ;) Sevgiler..

http://trendsum.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...