YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

8 Eylül 2010

BAYRAMLIK :)

Çocukken de çok severdim arefe gününü, hazırladığımız bayramlıkları, bayramın ilk günü o güzel kahvaltıyı evin erkeklerinin camiden gelmesiyle başlayan el öpmeleri...
Şimdi annemin yaptıklarını ben yapıyorum çocuklarıma bayramlık alıyorum odalarına hazırlıyorum akşamdan, sabah kahvaltısı ediyoruz bir ay aradan sonra. Hepsi de ne güzel anlar daha uzun yıllar bu anları yaşamak dileğiyle bayramınızı şimdiden kutluyorum.
Aşağıdaki fotoğrafta üç gün uğraşmama rağmen yine de istediğim gibi olmayan eteğim... Yarın beyaz şifon bluz ve burada bahsettiğim kemerle giyeceğim inşallah...



Bunlar da bir pasajdan aldığım ayakkabı ve başörtüm



bu arada daha önce de bahsetmiştim. eminönü'nde arminenin defolu başörtülerini sattığı bir dükkanı var. Oradan iki başörtüsünü bir tane fiyatının da altında aldım kesinlikle tavsiye ediyorum..

9 yorum:

Modavesaire dedi ki...

çok güzel olmuş eteğiniz. güle güle giyin, rengine bayıldım..
bayramların tadı kalabalık ailelerde tatlı olur. bu bayram eşim ve ben beraberiz, ailelerden uzakta:(( umarım ilerde daha güzel olacak, ben de ilerde çocuklarım olduğunda onlara güzel anlar, anılar yaşatmak istiyorum..
bayramınz mübarek olsun. hoşçakalın..

Unknown dedi ki...

teşekkürler burcu eteği beğenmene sevindim.
daha kalabalık bayramlarda sevdiklerinizle güzel bayramlar geçirirsiniz inşallah.
hayırlı bayramlar...

Adsız dedi ki...

Bende dikis dikmeyi cok seven birisi olarak seni iyi anliyorum. Kendi diktigini giymek ve birseylerlen uydurabilmek insani cok mutlu eder. Cok guzel olmus gule gule giy.

Bu arada Eminonunde bir esarpcidan bahsettin. Tam olarak neresi adresini yazabilirmisin. Ben Hollandada yasiyorum ve Insallah seneye geldigimde bakmak isterim.

Filiz dedi ki...

sevgili serap öncelikle senin ve ailenin ramazan bayramınızı kutlarım,sağlıklı,huzurlu,şeker tadında bir bayram geçirmenizi dilerim.

bayramlıkların çok güzelmiş,şık şıkıdım olcaksın eminim.ellerine sağlık gerçekten eteğin çok güzel olmuş.

sevgiler,selamlar

Unknown dedi ki...

filiz teşekkür ederim. sana da iyi bayramlar

adsız(!)tam adresi
Sakaçeşme Sk. No:21
Sultanhamam - Eminönü / İstanbul
T. +90 212 526 19 35
F. +90 212 514 21 15

STYLE M dedi ki...

etegi bende begendim üzerinde cok sIk duruyor serapcim,
esarp yeri söylemissinya bu istanbul nasil biyer ne ararsan var ;)
iyi bayramlar...

Unknown dedi ki...

style m teşekkür ederim. arminenin adresi bir üst yorumda :))

Unknown dedi ki...

bayramın mubarek olsun güle güle giy çok güzel olmuş

Unknown dedi ki...

teşekkürler dikiş dersi senin de bayramın mübarek olsun...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...