YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

2 Eylül 2010

DOĞUM GÜNÜ AYRINTILARI


Yusuf 5 yaşına girdi çok şükür (her ne kadar herkese 6 yaşındayım dese de:)
Bu seneki pastayı ben10 li istedi. Pastanın tarifini hünerlibayanların blogundan aldım. Bu tarifi mutlaka deneyin tadı harika pastalar çıkıyor ortaya. Pastanın süslemesi için de bir kiloluk paketlerde satılan beyaz şeker hamurundan aldım ana renklerden üç toz gıda boyası ve kakao(saçı kaşı için )kalıp için de çocukların odasındaki stikerı kullandım. her renk için ayrı kalıp kullanıp pastanın üstüne yerleştirdim. hepsinden önemlisi çocuğunuzun yüzündeki o mutluluğu hayranlığı görmek.



Mutluluğumuz bununla da kalmadı. Annem babam ve kardeşim Yusuf'un doğum günü için bursadan kalkıp gelmişler öyle büyük bir sürpriz oldu ki :))Annemlerin de gelişiyle yaklaşık 20 kişilik bir iftar soframız oldu.Bu da soframızın kuşbakışı görünüşü. Çok aceleye gelmiş bir fotoğraf :(



İftardan sonra arkadaşımızın çaldığı ud da akşamımızı çook neşelendirdi. Bu unutulmaz geceye katkısı olan herkese çok teşekkür ediyorum.

4 yorum:

havlu-dantel dedi ki...

Nice yıllara Yusuf, Ne mutlu ki kocaman bir ailesi var...

yüzlerce enteresan olmayan yüzlerden biri dedi ki...

rica ederiz :) esas biz çook teşekkür ederiz ki, güler yüzünüz ve misafirperverliğiniz için.

gez gör arpacık dedi ki...

Hazır pasta gibi olmuş. Ellerine sağlık. Benim oğlum da Yusuf. Allah hepsine hayırlı, uzun ömürler versin inşaallah.

Unknown dedi ki...

lila hand craft teşekkürler
Allah hepimizin yavrusuna uzun hayırlı ömürler versin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...