YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ, YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN...

26 Eylül 2010

BU SİTEYE KAYITSIZ KALAMAYACAKSINIZ!


Yusuf'la bu sene ne yapalım ne okuyalım derken keşfettim bu siteyi.Önce sadece kitap tanıtımı yapan bir site zannettim ama çok daha fazlasıymış. Bir arka kapak sığlığından eser yok burada. Öyle güzel anlatıyor ki kitapları hepsini alıp koklamak ve defalarca okumak geliyor insanın içinden, keşke şimdi çocuk olsaydım diyor insan. yepyeni birer gözlük veriyor bu site okuyucularına, çocuk kitaplarına bambaşka bakmayı öğreten. Bu siteyi mutlaka ziyaret edin ama çocuğunuz varsa mutlaka istifade edin.

bu da sitedeki yazıların etiketleri. Bu etiketler bile site hakkında bol bol ipucu veriyor. bakmadan geçmeyiniz. http://www.birdolapkitap.com/

1 yorum:

Birileri anlatsın dedi ki...

Hemen ziyaret ediyorum hem kendim için hemde 4 yaşındaki kızım için. Link için ayrıca teşekkür ederim çok işime yarayacak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...